Пятница, 13.12.2019, 05:02

Сайт Крутівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

А чи знаєте Ви що...


У головному мозку людини за одну секунду відбувається 100 000 хімічних реакцій.


Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Хто відвідав наш сайт?
Всього відповідей: 103
Хмаринка тегів
Календар
«  Декабрь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Меню сайту
Сайт живе
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Друзі сайту
  • МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ
    І НАУКИ УКРАЇНИ
  • ЧЕРНІГІВСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ
  • ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОІППО
  • ВІДДІЛ ОСВІТИ
    НІЖИНСЬКОЇ РДА
  • Що повинен знати майбутній першокласник?

    В межах розвитку мовлення і готовності до оволодіння грамотою майбутньому першокласнику необхідно:

    • уміти чітко вимовляти всі звуки мови
    • уміти визначати місце звука в слові ( на початку, в середині, в кінці);
    • уміти вимовляти слова складами;
    • уміти складати речення із 3 – 5 слів;
    • уміти називати в реченні тільки 2-ге слово, тільки 3-є слово, тільки 4-е слово …;
    • уміти використовувати узагальнюючі  поняття ( вовк, лисиця, ведмідь – звірі);
    • уміти складати оповідання за картиною ( наприклад ” У парку”; “На дитячому майданчику”; “За грибами”, “Відпочинок на морі”…);
    • уміти складати декілька речень про предмет
    • уміти напам’ять читати улюблені вірші;
    • уміти послідовно переказувати зміст казки.

     

    До початку навчання в школі у дитини повинні бути розвинуті елементи математичного уявлення:

    • знати цифри від 0 до 9;
    • уміти рахувати до 10 і у зворотньому напрямку, від 7 до 2 …;
    • уміти називати попередні і наступні числа відносно будь – якого числа в межах першого десятка;
    • знати знаки +, -,=, >, <;
    • уміти порівнювати числа першого десятка ( наприклад, 7<9, 5>2)
    • уміти порівнювати дві групи предметів;
    • уміти складати і розв’язувати задачі на одну дію на додавання і віднімання;
    • уміти порівнювати предмети за кольором,  за формою, за розміром;
    • знати назви фігур: трикутник, квадрат, коло;
    • уміти оперувати поняттями : ” зліва”, ” справа”, “внизу”. “зверху”, “пізніше”, “вперед”, “за”, “між”…

     

    В межах  уявлень про оточуючий світ майбутньому першокласнику необхідно:

    • уміти розрізняти за зовнішнім виглядом  рослини, поширені в нашій місцевості ( наприклад, клен, береза, соняшник,  череда, ромашка…) і називати їх  ознаки;
    • уміти розрізняти диких і свійських тварин ( корова, ведмідь, лисиця, коза…);
    • уміти розрізняти за зовнішніми ознаками види птахів ( наприклад, сорока, горобець, дятел…);
    • мати уявлення про сезонні ознаки природи ( наприклад, осінь – жовте і червоне листя на деревах, пожовкла трава, збір врожаю);
    • знати назву 1 – 3 кімнатних рослин;
    • знати назви 12 місяців року;
    • знати назви всіх днів тижня.
    • Крім того, дитина, що готується стати першокласником, повинна знати :
    • в якій країні, в якому місті, селищі, на якій вулиці, в якому будинку живе;
    • повні імена членів родини, мати загальні поняття про різні види їхньої діяльності;
    • знати правила поведінки в громадських місцях і на вулиці.

     

    Загальний світогляд:

    1. Прізвище, ім’я.
    2. Дата народження.
    3. Свій вік.
    4. Ім’я та по батькові батьків.
    5. Домашню адресу.
    6. В якій країні живе.
    7. Знання тварин ( диких, свійських, північних і південних країн).
    8. Знання рослин.
    9. Знання професій, видів спорту, транспорту.
    10. Уміти пояснювати  природні явища.
    11. Пори  року, місяці за сезонами, дні тижня.

     

    Мислення:

    1. Визначення четвертого зайвого.
    2. Складання із паличок для рахунку.
    3. Складання фігур із частин.

     

    Пам’ять: 

    1. Запам’ятати  10 слів або цифр.
    2. Запам’ятовування картинок, фігур, символів ( до 10 штук).

              

    Мова : 

    1. Артикуляція, вимова.
    2. Відповідати на запитання і задавати їх.
    3. Будувати розповіді за картинками.
    4. Складати речення.
    5. Вивчати напам’ять вірші.

     

    Моторика: 

    1. Правильно тримати ручку, олівець, пензлик.
    2. Уміти креслити пряму лінію.
    3. Писати друковану літеру за зразком.
    4. Вирізати з паперу.
    5. Охайно клеїти.
    6. Малювати як окремі зразки, так і сюжетні малюнки.
    7. Виготовляти аплікаціїї.

     

       Математичні знання: 

    1. Знати цифри ( від 0 до 9).
    2. Називати числа в прямому та зворотному порядку.
    3. Розв’язувати елементарні задачі на додавання та віднімання.
    4. Співвідносити цифру і число предметів.
    5. Порівнювати по довжині, висоті, ширині.
    6. Орієнтуватися на листі паперу.
    7. Розрізняти форму предметів.
    8. Складати із декількох трикутників, чотирикутників фігури більшого    розміру.
    9. Вимірювати довжину предметів з допомогою умовної міри.
    10. Порівнювати до 10 предметів  різних за величиною.
    11. Ділити коло, квадрат на 2, 4 рівні частини.
    12. Розуміти значення понять “вчора”, “сьогодні”, “завтра”.
    13. Знати дні тижня, їх послідовність.
    14. Уміти називати місяці року.

     

    Вгору